Wij doen onze uiterste best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het komt voor dat dit toch niet volgens jouw verwachting is en je dit misschien wel als een klacht ervaart. Nu vinden wij dat klachten opgelost moeten worden en op deze pagina leggen we uit hoe je dit kenbaar maakt en wat wij er vervolgens mee doen.

Klachten die bij ons binnenkomen, behandelen we individueel en met uiterste zorg. Naast onze plicht jouw klacht op te lossen willen we dit signaal ook inzetten om van te leren, zodat jij of andere klanten beter geholpen kunnen worden in de toekomst.

Als je een klacht hebt, maak die dan kenbaar aan ons door te mailen naar klachten@rockingbabies.nl. Wij nemen jouw klacht z.s.m. in behandeling en hopen er snel met je uit te komen.

Leidt dit alles niet tot een voor jou gewenste oplossing, dan heb je als consument in de EU vanaf 15 februari 2016 de mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Je vindt hierover meer informatie op: http://ec.europa.eu/odr